Konsultacje dietetyczne i plany żywieniowe

mgr Aleksandra Dziura - dietetyk
Zapraszam na konsultacje osoby w każdym wieku (dzieci, młodzież, osoby dorosłe i seniorzy), które chcą poprawić swoje nawyki żywieniowe, pozbyć się zbędnych kilogramów, jak i uzyskać pomoc w leczeniu chorób cywilizacyjnych i dieto zależnych

Jestem absolwentką studiów na kierunku Dietetyka na Warszawskich Uniwersytecie Medycznym, specjalizuję się w dietetyce klinicznej i sportowej.

Posiadam bogate doświadczenie w pracy z kobietami ciężarnymi i dziećmi, osobami ze zdiagnozowanymi chorobami przewlekłymi oraz sportowcami. Codziennie staram się pogłębiać swoją wiedzę, aby zapewnić swoim pacjentom jak najlepszą i kompleksową opiekę.

Uzyskasz u mnie pomoc jeśli zależy Ci na poprawie swoich nawyków żywieniowych, jeśli potrzebujesz żywieniowego wsparcia w leczeniu zdiagnozowanego u Ciebie schorzenia oraz jeśli zawodowo lub amatorsko uprawiasz sport i pragniesz poprawić swoją kondycję i wyniki

• otyłość
  • nadciśnienie tętnicze
  • cukrzyca typu 2
  • zaburzenia lipidowe (hipercholesterolemia, hipertriglicerydemia)
  • choroba wrzodowa żołądka bądź dwunastnicy
  • choroba refluksowa, zgaga
  • zespół jelita drażliwego
  • wrzodziejące zapalenie jelita grubego
  • choroba Leśniowskiego i Crohna
  • niedokrwistość
  • SIBO
  • niedoczynność/nadczynność tarczycy, Hashimoto
  • alergie i nietolerancje pokarmowe
  • celiakia
  • osteoporoza
  • choroby neurologiczne (choroba Parkinsona, choroba Alzheimera, stwardnienie rozsiane)
  • reumatoidalne zapalenie stawów
  • łuszczyca
  • toczeń rumieniowaty układowy
  • choroby nowotworowe

Pomoc uzyskają u mnie również kobiety, u których stwierdzono zaburzenia płodności, endometriozę lub zespół policystycznych jajników, a także planujące ciąże i chcące zapewnić sobie jej prawidłowy przebieg i rozwój dziecka. Zapraszam również kobiety ciężarne borykające się z dolegliwościami charakterystycznymi dla tego okresu (nudności, zgaga, zaparcia, cukrzyca) oraz karmiące piersią.

Na konsultacje zapraszam także osoby uprawiające sport, amatorsko, jak i zawodowo.

Jestem absolwentką studiów na kierunku dietetyka na Warszawskim Uniwersytecie Medycznym. Wiedzę i doświadczenie zdobywałam podczas praktyk i staży w szpitalach oraz klinikach m.in. w:

• Centralnym Szpitalu Klinicznym WUM,
  • Wojskowym Instytucie Medycznym,
  • Klinice Chirurgii Ogólnej i Żywienia Klinicznego Szpitala Im. Prof. W. Orłowskiego,
  • Klinice Pediatrii, Żywienia i Chorób Metabolicznych Centrum Zdrowia Dziecka,
  • Samodzielnym Publicznym Dziecięcym Szpitalu Klinicznym w Warszawie,
  • Instytucie Zdrowego Żywienia i Dietetyki Klinicznej „Sanvita”.

Ukończyłam również wiele szkoleń i kursów tj.

• „Żywienie w sporcie” – Centrum Szkoleń Sportowych
  • „Diagnostyka laboratoryjna w pracy dietetyka” – Dr Anna Ditfeld
  • „Dieta dla płodności” – Medone
  • “Podstawy Żywienia Klinicznego w Onkologii” – Centrum Onkologii, Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie
  • Sympozjum “Żywienie w Centrum 2018” –  Zasady żywienia niemowląt i małych dzieci Centrum Zdrowia Dziecka
  • „Postępowanie dietetyczne we wrodzonych wadach metabolizmu” – Sekcja Wrodzonych Wad Metabolizmu Polskiego Towarzystwa Dietetyki
  • „Najnowsze standardy diagnostyczne i terapeutyczne w zaburzeniach metabolicznych” – Forum Zaburzeń Metabolicznych
certyfikatcertyfikat5certyfikat3Certyfikat4
3 pozycje w tej kategorii.
UZYSKAJ NIŻSZĄ CENĘ W PAKIECIE OPIEKI Dowiedz się więcej
Wyświetlono 1 - 3 z 3 badań